HomeCotidian

Wish, Shopping Made Fun sau teapa si mai funny

Like Tweet Pin it Share Share Email

In cazul meu, nu doar ca mi-am instalat aplicatia dar mai, mai, era sa musc si din oferta infailibila si inegalabila. Din capul locului, sa fim mai clari si concisi. Se intampla ca inainte de sarbatori sa primesc un SMS prin care eram instiintat ca printr-o nu stiu ce extragere, am castigat un iPhone, si X nu orice șpan…

Pfaaiii! Gata, aia e, m-am scos. Nu, nu e chiar asa, si reactia a fost cumva mai sceptica. Nu-ti vine telefonul asa, prin SMS. Ideea era ca trebuia sa trebuia sa instalez aplicatia, pe care am mai avut-o candva si cred ca dintr-un motiv sau altul am dezinstalat-o. Deci, reinstalat aplicatie si de introdus un cod, pentru ”a debloca” premiul, deh!

Cu emotiile oficiale, bag mare si da-i cu codul…Merge, Ieeeeiiii!! Doar ca a functionat pe invers incoace. De fapt, codul era o reducere la produse de pe site, pe care le cumparai. Deci favoare mare, nu gluma…

So, ce intelegem noi de aici? Ca e o practica mizerabila de a forta cumparatorii sa le faca vanzari. Sau ma rog, potentialii cumparatori. Primesti sms, instalezi aplicatia, bagi codul, canci telefon dar te bucuri de reducere la care zici ca tot e ceva, daca nu ai castigat, sa profiti de ea! Si s-a mai imbogatit marele Wish numai ”dorinta”!!

Le-am trimis un email pentru a afla cum e cu ”promotia”. Dupa cateva dispute prin email, am aflat ca dansii nu prea stiu nimic, nici un partener, nimic.

Baii, ce ma bucur si eu ca-mi apreciati feedback-ul! Stiti ce nu mi-ati spus voi pana la urma? Exact chestia aia cu codul. Daca acel SMS nu e de la voi, atunci acel cod de ce este functional pe siteul vostru? Intreb si eu, pentru cativa prieteni!!

Comments (2)

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi transmisa in mod public. Required fields are marked *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.