Exact. Este modul prin care s-ar putea obtine definitia de dupa evenimentele sangeroase din interiorul publicatiei de satira din Paris. Noul si primul numar al revistei Charlie Hebdo, aparut la o saptamana de la jertfa a doisprezece persoane, a fost epuizat.
Practic, oamenii s-au asezat la coada de la primele ore ale diminetii, unde au stat si cate o ora, demonstrand atat calitatea revistei cat si din respect pentru cei care au murit in oribilul atentat. Cererea deosebit de mare pentru aceasta publicatie, i-au determinat pe distribuitorii revistei sa suplimenteze numarul de exemplare tiparite cu inca doua milioane. Asta in conditiile in care in mod normal, Charlie Hebdo vindea saptamanal in jur de 30.000 exemplare.
Este un lucru la care nu s-au asteptat. Vanzatorii de ziare au fost luati prin surprindere, ajungand sa vanda in zece minute tot stocul alocat. Unii francezi si-au rezervat dinainte cate un exemplar pentru a avea garantia ca vor intra in posesia lui iar altii au fost sfatuiti de asemenea sa-si rezerve cu o zi inainte numarul de a doua zi…
[junkie-alert style=”yellow”] Charlie Hebdo traieste intr-o epuizare totala [/junkie-alert]
Cum sunt vandute aceste reviste, felul in care reusesc sa si-l procure, poate fi un factor destul de relevant , chiar si asa impotriva actelor de terorism, ideii de a curma vieti nevinovate doar pentru exprimarea unei pareri printr-o caricatura. Nimeni si nimic nu va putea simti sau impartasi suferinta, exasperarea si disperarea prin care au trecut acei oameni pana la SFARSIT…