HomeEvent

Draga eMag, ca si afiliat, inca putin si te salut din mers

Like Tweet Pin it Share Share Email

Cine nu cunoaste marele, gigantul eMag. Cine nu stie cat de provocatoare e reteaua aia de afiliere, Profitshare… Da, numele incanta cu Profit si descanta cu Share.. Cati dintre noi nu am asteptat cu sufletul la gura marea sarbatoare a afiliatilor, Vinerea Neagra de Romania.

Ei…uite aici nu am fost chiar chibzuit. M-am tot invelit cu cateva bannere, chipurile sa le fac ceva vanzare si oarecum sa ma pricopsesc si eu cu bani de-un pachet de Orbit. Toate bune si frumoase, le mai pozitionez, mai scriu cate un review, mai invart reclame, vad ce se mai cauta. Ma mai uit cumva prin termenii si conditiile de targetare si comisionare eMag. Scrie clar acolo:

[junkie-alert style=”grey”] Pe langa instrumentele de promovare, website-ul eMAG.ro este in permanenta optimizat spre achizitia de clienti si comenzi. Fiecare vizita pe care o trimiti din promovare este valorificata pe deplin in cadrul eMAG.ro si iti aduce comisioane de pana la 10%. [/junkie-alert]

Buuun!!! Pe 20.11.2015 sunt surprins cu un email ca as fi inregistrat doua comisioane. Ce spuneam eu, valoare de vreo 20 si ceva de lei…Asta e, imi iau trei pachete de Orbit si unul de scobitori… E inainte. A doua zi, ma uit in contul ProfitShare si vad patru comisioane inregistrate.. Ohoo!!! Taci ca-i bineee!!!

Ei, nu prea e bine deloc. Deci mai incropisem doua comisioane pe langa celelalte, insa surprisesss. Aveam de incasat 11 lei si ceva banuti… Nu mai intelegeam nimic. Inainte cu o zi aveam doua comisioane de 20, 75 lei, a doua zi aveam patru ( inca doua) insa banii erau mai putini..

Scriu si trimit un email la ProfitShare.. Sunt trei zile si nimic. Au treaba multa. Da-i dreaq de fraieri. Se mai plang la banii astia… Astea sunt conversii, de 11 lei??? Asa vad eu, ca ar gandi dumnealor…

Pana la urma, tot marele Face… ma scoate din dandanaie. Iau legatura cu stimabilii si ma lamuresc:

Untitled

Deci comisioanele mari au facut parte dintr-o eroare, asa cum si anul trecut si-au castigat credibilitatea cu preturile alea de doi bani, eroarea aia cu Tv-urile si Smartphone-urile la preturi de nimic… Cred ca stim cu totii.

Da, recunosc. Trebuia sa citesc si alte cateva chestii de pe blogul Profit Share despre cum se modifica termenii si conditiile. Trebuia sa stiu ca in astfel de perioade de varf, cum a fost Black Friday, incasarile trebuie sa fie cat mai mari, comisioanele tot mai mici. Usor, usor, dati cu toti afiliatii de pamant, domnilor advertiseri si coordonatori ai retelelor de marketing afiliat.

Comments (4)

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi transmisa in mod public. Required fields are marked *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.